Windsor and Meyers va començar a treballar a Eivissa fa uns quatre anys. El conseller general Carles Naudi, gerent i propietari, va decidir traslladar l’experiència de la seva empresa a Andorra a l’illa. “La idea era aplicar a Eivissa el detall en el tracte amb els compradors i venedors de propietats i, sobretot, el rigor legal”. El professional assegura que la seva immobiliària cuida als clients eivissencs, ja estiguin interessats a comprar com a vendre un habitatge a Eivissa.
Les similituds entre el mercat d’Andorra i d’Eivissa va ser ser clau per a fixar un equip professional i estable a Eivissa, a Platja d’en Bossa. “Treballem per al client local, l’eivissenc de tota la vida. Parlem en el seu mateix idioma i entenem les seves particularitats”, apunta Carles Naudi segons recull el diari de l’illa.
Windsor and Meyers presenta aquest 2025 una promoció d’obra nova a Eivissa situada en ses Figueretes, a la ciutat d’Eivissa. Es tracta d’una urbanització privada amb 23 habitatges de 2 i 3 dormitoris.










Quin personatge aquest mare meva
Doncs que es quedi allà !!
I segur que els presumo están ajústate als preus “de toda la vida”
Doncs taxa del 10% com vol fer la Sra. Marsol amb els espanyols.
Parlem el seu mateix idioma diu…. (Referents als eivissencs)… i posa el cartell en castella i en angles!!
Res de català!! Cínic!!
Aquest paio es creu intocable i el que hauria de fer es ser mes humil i cuidar-se mes i menjar menys.
Quanta enveja acomulada dels 4 pelats comentaristes. Si haguéssiu pencat una mica més a la vostra precària i trista vida, segurament haurieu pogut ser com aquesta familia, d’origen humil de La Massana que han sabut prosperar, crear múltiples empreses i donar milers de llocs de treball. Au, que us farà mal la vostra mala digestió a causa de la vostra enveja malaltissa i envenenada.
Ui, sí! Naudi. Fets a sí mateixos des de sota del tot. Del somorrostro andorrà! Estàs a sou?
I a mi que m’importa.
Ja fa com les grans famílies andorranes molt adinerades. Invertir el seu capital a l’ estranger…