El líder socialdemòcrata, Pere Baró, ha compartit un vídeo de reflexió a xarxes socials on alerta que “Andorra està en estat crític” pel cost de la vida i l’habitatge. Baró explica que té amics andorrans que viuen a Madrid i que “ni es poden plantejar tornar” per la situació actual. “S’està excloent la gent d’aquí i la que voldria tornar”, lamenta, afegint que no n’hi ha prou amb fer “alguna cosa” i que calen polítiques valentes “i calen ja”. El PS assegura que ho té clar i que no afluixarà per revertir la situació.
Andorra està en estat crític.
S’està excloent la gent d’aquí i la que voldria tornar.No n’hi ha prou amb fer “alguna cosa”.
Calen polítiques valentes. I calen ja.Des del @PSAndorra ho tenim clar. I no afluixarem. 💪#Andorra #PolíticaValenta #PSAndorra pic.twitter.com/9C8iqHJssc
— Pere Baro Rocamonde (@perebar) July 20, 2025







Acabarà com els de podemos
Pobre noi
Tu sí que sempre has estat en estat crític.
Tu sí que estàs en estat crític.