La cònsol major d’Escaldes- Engordany, Rosa Gili, ha defensat que la decisió d’apartar el conseller David Pérez de l’equip de govern comunal s’ha fet per “respectar la legalitat” i “per respectar el que diuen els contractes”. Gili ha explicat que el contracte entre l’empresa Empark, on treballa Pérez, i el comú recull que les persones que treballen a la concessionària no poden estar vinculades amb l’administració comunal. Per aquest motiu, Gili ha manifestat que la decisió va ser per un tema contractual i no per anar a “fer mal absolutament a ningú”. La cònsol ha detallat que el contracte era vigent des de feia més de 25 anys i que no es van adonar d’aquesta casuïstica fins que el departament d’Intervenció del comú va detectar “el que presumptament semblen unes qüestions d’irregularitats”, després que la companyia presentés una sol·licitud a la corporació per modificar les tarifes de l’aparcament que gestiona, ha explicat Gili.










Quina casualitat
…i quan es van presentar a les eleccions NINGÚ se n’havia percatat que hi hauria un mínim de contradicció?????
Jajajjajjajjajaajajja. Gili la vengadora. Que ningú li porti la contrària.
La Gil com la montane ,