La ‘proposta’ d’una llei contra els youtubers que visquin a Andorra es viralitza

La idea passaria perquè les plataformes que paguen als creadors de continguts abonessin a Hisenda les visualitzacions que tinguin lloc al país veí

Un post amb la petició d'una llei antiyoutubers ja té mig milió de visualitzacions. Foto: X.

Un post amb la petició d'una llei antiyoutubers ja té mig milió de visualitzacions. Foto: X.

Un post que va sorgir com un comentari s’ha acabat viralitzant i frega el mig milió de visualitzacions La ‘proposta’, feta per Gonzalo Bonet, apuntava a la possibilitat de fer una llei específica per acabar amb els avantatges dels youtubers espanyols que marxen a viure a Andorra.

En el següent post especifica quin seria el sistema que ell proposa. Es tractaria que les plataformes que paguen als youtubers per les visites (Youtube, Twitch, Kick, etc.) siguin les que compensin aquest fet. S’insta que les plataformes paguin a Hisenda i no als youtubers la quantitat corresponent a les visualitzacions que tinguin des d’Espanya. A més del mig milió de visites recull més d’un miler de comentaris.

 

Exit mobile version