Artur Homs, vocal de l’associació de propietaris de béns immobles, ha demanat per xarxes socials que es prohibeixi l’ús del burca a Andorra. Homs ha fet aquesta petició a través de les xarxes socials coincidint amb l’aprovació per part del Parlament portuguès d’una proposta per a vetar l’ús a nivell nacional en espais públics. “Hem de prohibir l’ús del burca a Andorra. Es un imperatiu. Jo ja ho hauria fet fa molt temps. És inadmissible. Felicitats, Portugal, encara que els queda molta feina per fer”.
Es tracta d’un projecte de llei que preveu la prohibició del “ús, en espais públics, de peces destinades a ocultar o dificultar l’exhibició del rostre”, com és el cas del burca. També impedeix l’acte “d’obligar a algú a ocultar el seu rostre per raons de gènere o religió“.










No ets tu lo que te que dir se ens cal molta feina per fer o que punyetes… preocupat del teu, que nosaltres deciderem la governabilitat del nostra país…
Així és, que l’andorranet s’ocupi del seu “coprincipat” i no foti el nas a Portugal, interessat latifundista.
Crec que pixes fora del tinter.
No ha dit mai el que cal o no cal fer a Portugal, sinò el que cal fer a Andorra
S’ha de ganar al tanto, que son de meta curta.
La religió fa molts anys que la tenim dins de les esglesies.
A aquesta gent se’ls hi ha para el rellotge fa molts segles i les dones encara van com el catecisme.
Però això no es el més greu, no hi ha cap pais islàmic que votin i diuen que la seva religió es l’única i la bona.
Em sembla molt be.
Totalment d’acord. Com està passant a tot Europa. I sinó cap a casa seva.
1000 vegades abans, un país que no permet les presons de roba que un que obliga
Cal ser molt curosos amb a qui se li concedeix un permís de residència i treball. Andorra no superaria una “invasió pacifica i lenta però progressiva” com la que s’està produint a Europa.
Sempre són les dones qui han de mantenir les tradicions religioses. Els homes no els hi cal: van amb pantalons NO AMB FALDILLES.