Retencions per entrar i sortir d’Andorra per la frontera espanyola

Tant la CG1 com l'N-145 estan afectades

Fotograma d'una càmara de Mobilitat que mostra la cua a la CG1.

El departament de Mobilitat informa de retencions per entrar i sortir del Principat a través de la frontera hispanoandorrana. Així ho demostren les càmeres del departament, que mostren imatges d’una CG1 amb cua per sortir del país i també en els cotxes provinents de l’N-145, carretera que connecta Andorra amb la Seu d’Urgell.

Exit mobile version