El departament de Mobilitat informa de retencions per entrar i sortir del Principat a través de la frontera hispanoandorrana. Així ho demostren les càmeres del departament, que mostren imatges d’una CG1 amb cua per sortir del país i també en els cotxes provinents de l’N-145, carretera que connecta Andorra amb la Seu d’Urgell.
#TrànsitDens N-145 – d’entrada al Principat per la frontera hispanoandorrana i a la CG1 – Sortida del Principat per la frontera hispanoandorrana.
— Mobilitat Andorra (@Mobilitat_AND) October 18, 2025









