Forces Elèctriques d’Andorra (FEDA) informa que s’ha detectat una incidència en l’abonament resident de l’aplicació Mou-te i no es pot accedir al codi QR per fer la validació. Es tracta d’un error tècnic temporal en el qual l’equip de FEDA Solucions està treballant per resoldre la incidència, tal com expliquen des l’empresa elèctrica en una publicació al seu perfil d’X (Twitter).
FEDA ha comunicat que mentre no es resolgui la incidència, les persones que compten amb l’abonament resident podran accedir a l’autobús mostrant al conductor la pantalla, on apareix un missatge en vermell “comprovació de bitllet fallida”.










Holi,
Ja de pas podrien revisar l’App sencera i actualitzar adequadament la info respecte al temps d’espera o hora d’arribada. Lamentable App.