La treballadora social de Càritas Andorra, Nerea Robles, ha alertat aquest dilluns que “a Andorra hi ha pobresa”. En una entrevista al programa Avui serà un bon dia d’RNA, conduït per Gabriel Fernàndez, ha posat en relleu que aquesta pobresa present al Principat “no és com la que podem veure als països veïns perquè no hi ha gent dormint al carrer o demanant”, ja que està prohibit i, per tant, és “una pobresa més silenciosa”.
En aquest sentit, ha detallat que “de vegades ens fem molt la idea que algú pobre ha de tenir la roba estripada o ha d’estar dormint al carrer perquè no disposa d’habitatge, i realment no és així”.
De fet, ha explicat que durant els darrers anys s’han multiplicat el nombre d’ajudes que s’ofereixen a persones sense recursos, especialment pel que fa a famílies unifamiliars i monoparentals andorranes, que veuen força minvada la seva economia quan s’agafen la baixa o es queden sense feina, ja que només disposen d’un únic ingrés mensual.
💬”Hi ha pobresa silenciosa a Andorra que no acostumem a veure, però és ben real”, alerta Nerea Robles, treballadora social de Càritas
💊Famílies que no poden avançar diners per la medicació o arribar a final de mes
🏠No és pobresa visible, però hi és
🔗https://t.co/q5ax8Tuid8 pic.twitter.com/tz1aPuccv0
— RTVA (@rtvandorra) October 13, 2025










Qui no te calers o es un gandul o es que acaba d’arribar .
I els que tenen roba estripada i no tenen on viure, que son ?
Si sobretot caps de semana o festius andorra no hia ni deu tots vacances ,