Xavier Caballol ‘Ferrariman’ havia anunciat que marxava d’Espanya enfadat pel que considera una decadència social i econòmica, especialment pel que veu com immigració descontrolada. L’empresari andorrà que va marxar del Principat cap a Espanya i ara ha decidit anar-se’n a viure a Bali, l’illa d’Indonèsia. Assegura que viu en una zona de la selva allunyada de la ciutat Ubud perquè vol allunyar-se de les aglomeracions de cotxes i gents en les ciutats de Bali. La intenció és quedar-se, segons diu, i està fent vídeos on mostra com és el dia a dia de l’illa.







