El podcast Dave Explora ha penjat un polèmic vídeo on es mostren imatges gravades en un parc de Barcelona i un d’Andorra. La intenció és ensenyar que en els parcs de Barcelona la pràctica totalitat de la gent que hi ha són immigrants magrebins. La comparació és amb un parc d’Escaldes-Engordany, al Clot d’Emprivat, en una gravació d’aquesta setmana.
👇👀👀👀👀👀
¿Y 🫵qué España quieres? pic.twitter.com/3PCf8mqM73— Luis (@koldobika08) August 9, 2025










Per aquella plaça passava fa com 10 anys. Hi havia d’això…però no aquest nivell, pot ser hi havia una octava part del que hi ha ara…brutal.
Aquí estém tots entusiasmats amb l’acord, per ser iguals.
Polítics woke. És el que vol aquí la esquerra. Ajudes i paguetes.
aixo del parc de barcelona es trola, es una reunio/concentracio per palestina que no veigeu les pancartes dels fons?