El Servei Meteorològic Nacional informa en les seves xarxes que les pluges d’aquesta nit han regat tot el territori de forma uniforme. També expliquen que els núvols es dissiparan durant les hores vinents, i que el sol dominarà durant aquest dilluns i dimarts.
De cara a dimecres, es produirà un canvi brusc i arribaran tempestes, acompanyades d’un descens dels termòmetres.
Les pluges d’aquesta nit han regat força uniformement tot #Andorra.
Les pròximes hores, els núvols es dissiparan i els sol dominarà la resta del dia i demà🌤️.
Canvi de temps el dimecres amb tempestes⛈️ i un descens dels termòmetres🌡📉️, pel pas d’un tàlveg. pic.twitter.com/vaJBcCJTt9— Servei Meteo d’Andorra (@MeteoAnd_OECC) July 21, 2025
