La circulació a la N-260, al seu pas per Ribera d’Urgellet (Alt Urgell), registra aquest dilluns al matí retencions a causa de la retirada d’un vehicle. Segons ha informat el Servei Català de Trànsit, la incidència continua al punt quilomètric 237 a les 9.15 hores, i afecta els dos sentits de la marxa. Per facilitar les tasques de retirada, s’ha establert pas alternatiu regulat per semàfors, fet que provoca cues i circulació intensa a la zona.









