“A Andorra hi ha pobresa”

Des de Càritas alerten es tracta d'una "pobresa silenciosa" perquè no sempre són persones "amb la roba estripada o dormint al carrer"

La treballadora social de Càritas Andorra, Nerea Robles. Foto: RTVA

La treballadora social de Càritas Andorra, Nerea Robles. Foto: RTVA

La treballadora social de Càritas Andorra, Nerea Robles, ha alertat aquest dilluns que “a Andorra hi ha pobresa”. En una entrevista al programa Avui serà un bon dia d’RNA, conduït per Gabriel Fernàndez, ha posat en relleu que aquesta pobresa present al Principat “no és com la que podem veure als països veïns perquè no hi ha gent dormint al carrer o demanant”, ja que està prohibit i, per tant, és “una pobresa més silenciosa”.

En aquest sentit, ha detallat que “de vegades ens fem molt la idea que algú pobre ha de tenir la roba estripada o ha d’estar dormint al carrer perquè no disposa d’habitatge, i realment no és així”.

De fet, ha explicat que durant els darrers anys s’han multiplicat el nombre d’ajudes que s’ofereixen a persones sense recursos, especialment pel que fa a famílies unifamiliars i monoparentals andorranes, que veuen força minvada la seva economia quan s’agafen la baixa o es queden sense feina, ja que només disposen d’un únic ingrés mensual.

 

Exit mobile version