L’Ajuntament de Montcada, un municipi de la Comunitat Valenciana, ha hagut de pagar una factura de 5.290,74 euros del mòbil municipal de la seva consellera d’Igualtat, Feli Bondia, després de passar les seves vacances d’estiu a Andorra sense desactivar el roaming. La factura correspon al mes d’agost del 2023 i va ser la mateixa consellera qui la va fer arribar a la corporació.
Segons explica el portal Levante-EMV, el consistori va evitar pagar la factura quan es va rebre un primer moment al·legant que la companyia no va activar el límit de control de roaming de dades de 500 euros, però finalment al març d’enguany s’ha fet efectiva l’ordre de pagament i l’Ajuntament es va haver de fer càrrec.
Des de l’oposició s’ha manifestat que aquesta situació és “inadmissible i intolerable”, manifestant que no ha de ser la ciutadania qui pagui les vacances d’una consellera a l’estranger.









¿ Com podeu fer aquestes faltes ?
És MONTCADA !!!
Montcada (oficialment Montcada/Moncada,en castellà: Moncada; també conegut com a Montcada de l’Horta és un municipi del País Valencià que es troba a la comarca de l’Horta Nord. La notícia del mitjà valencià era en castellà i es va mantenir el nom. S’ha rectificat, però en aquell moment no es va buscar la traducció al català/valencià.
A partir d’ara vos diré espanyols i Andorra la Vieja, la Manzana i tot allò i insensats, ja que no tracteu els territoris que parlen català amb el mateix tracte.
Oblideu-vos del FALS bilingüisme que tenim aquí, si es parla català i s’escriu, s’usa només el català en els topònims del País Valencià. Mira que a voltes el periòdic té poques llums!
Pd: Ricard Poy i ni tan sols es digna a respondre un correu que vos he fet de queixa.
No he rebut el correu o no tinc constància. I l’estic contestant, a més d’haver rectificat.