Dimarts 23 - juny - 2026
No Result
View All Result
Digital Andorra
  • Inici
  • Societat
  • Política
  • Successos
  • Opinió
  • Tribunals
  • Economia
  • Tendències
  • Pirineu
  • Inici
  • Societat
  • Política
  • Successos
  • Opinió
  • Tribunals
  • Economia
  • Tendències
  • Pirineu
No Result
View All Result
Digital Andorra
No Result
View All Result

Montaner s’alinea amb els empresaris i demana més mà d’obra immigrant

La líder d'Andorra Endavant diu que "sense treballadors no hi ha riquesa", "Andorra no pot viure de l'aire del cel" i, per tant, "l’economia no es pot sostenir amb utopies"

per Redacció
06/09/2025
a Economia, Política
12
Carine Montaner. Foto: Arxiu.

Carine Montaner. Foto: Arxiu.

Share on FacebookShare on Twitter

Carine Montaner s’ha alineat amb el posicionament dels empresaris que demanen a Govern que obri l’aixeta de l’entrada d’immigració amb una ampliació de les quotes per a nous residents un cop ja s’ha esgotat l’actual. La líder d’Andorra Endavant ha estat molt clara amb frases lapidàries. “Sense treballadors no hi ha riquesa”. “Sense riquesa no hi ha país”. “L’economia no es pot sostenir amb utopies”. “Andorra no pot viure de l’aire del cel”. I amb aquest argumentari aposta per permetre que continuïn entrant els immigrants que els empresaris necessitin per fer funcionar els negocis. “El sistema de quotes d’immigració s’ha d’ajustar a les necessitats reals de l’activitat empresarial”.

Ha demanat a Govern que es reuneixi amb els empresaris per revisar el model de quotes i adequar-lo a les necessitats reals del teixit productiu.“Les empreses són el motor del país i, si volem riquesa, hem de donar-los les eines per contractar amb agilitat i seguretat. El sistema actual està generant traves innecessàries i això, al final, ho paga tota l’economia”.

Ha acusat de plantejar utopies a Concòrdia que s’oposa a l’ampliació de les quotes i per tant a l’arribada constant de més immigrants. Segons Montaner, “proposen frenar l’entrada de mà d’obra sense donar alternatives”.

Redacció

Redacció

Notícia següent
Imatge de l'idCAT. foto: FV.

Els residents a Andorra podran fer tràmits a l'administració catalana a través del WhatsApp

Més comentat 12

  1. S’ha de ser realista i no viure de poesies. says:
    10 mesos ago

    Trobo bé les dos alternatives o obrir a mes treballadors, els que calguin.
    L’altra es no deixar obrir mes empreses, el que no pot ser es no viure la realitat i acceptar el que diuen els despatxos de Govern d’esquena a la realitat i del que viu tothom, inclús ells.

    Respon
  2. Mm says:
    10 mesos ago

    Denegar la entrada a treballadors que són necessaris equival a una pujada brutal de preus dels serveis que ofereix aquells treballadors. Qui defensa els interessos de qui realment??

    Respon
  3. JA ERA HORA ! says:
    10 mesos ago

    JA ERA HORA QUE ALGÚN PARTIT DEFENSÉS ALS EMPRESARIS D’AQUEST PAÍS, MOTOR DEL PROGRÉS I FUTUR D’ANDORRA I PAGADOR DELS IMPOSTOS GRÀCIES ALS QUALS EL GOVERN S’AGUANTA I PAGA EL BONÍSSIM SOU ALS QUE RESULTA QUE VOLEN LA RUÏNA D’ANDORRA COM SON EL NEN ESCALÉ I LA SEVA BANDA DE COMUNISTES QUE VAN DE CARA A DESTROSSAR ECONÒMICAMENT EL PAÍS.

    Respon
  4. andreu says:
    10 mesos ago

    la gent “critica” a vox a espanya.. pero la carine es el vox d andorra o pitjor.
    Al inici tenia bones idees, pero fa temps que se li ha anat el cap a la lluna, Espero pel be de la poblacio d andorra que aquesta dona no arribi mai al carrec,seria com quant Rajoy va agafar el carrec, “abrochense los cinturones”.

    Respon
    • O millor says:
      10 mesos ago

      Ja m’agradaria tenir un Vox a Andorra

      Respon
      • Fa anys que no voto. says:
        10 mesos ago

        Avui només hi ha Centre esquerra, Esquerra, Extrema esquerra i Ultra Esquerra Anticapitalista.

        Respon
  5. Q c***ns dius says:
    10 mesos ago

    Ja era hora???? però si lo que ha portat aquest país a la situació actual insostenible es que govern concedís tots els capritxos i peticions de l’empresariat fins ara..

    Respon
    • fes-t’ho mirar ! says:
      10 mesos ago

      Subvencions, ajuts, expropiacions de pisos, llençar calers amb canvis de sexe i coll….es varies.
      Això es ser de dretes …!!!

      Respon
  6. Fes-t'ho mirar tu says:
    10 mesos ago

    País saturat d’immigrants 99% mà d’obra de baixa qualitat, habitatges pels núvols, lloguers inassumibles, serveis saturats.La merda d’ajudes que tu dius les paguem tots i son el nyap de govern per la destrossa que han fet fins ara obrin de bat a bat les cotes d’immigració… Expropiacions de pisos (en coneixes algun?) son un altre nyap (de paripé) per continuar intentar que sembli que fan algo…i un llarg etc.
    TU DEUS VIURE A UNA ALTA ANDORRA MACU…

    Respon
    • Normalitat del Comunisme says:
      10 mesos ago

      S’ha normalitzat que’l papa Govern ho pagui tot, eh “macu”???

      Respon
  7. be says:
    10 mesos ago

    aja

    Respon
  8. Els empresaris no son un bando says:
    10 mesos ago

    Els empresaris ens agradi o no, son part bàsica i imprescindible del país, son els que donen de menjar a tothom, inclús als funcionaris.
    Un altra cosa seria que tots anem a treballar a l’administració i tinguem tots una llibreta per tenir aliments gratuïts, i això a tot el món te un nom.
    COMUNISME.

    Respon

Deixa un comentari Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Més notícies

Una agent de la policia en un establiment de venda de petards. Foto: Policia d'Andorra

Els 13 consells que poden evitar una desgràcia per Sant Joan

23/06/2026
L'avís del comú d'Andorra la Vella de tancament de les barbacoes.

La calor extrema arriba amb conseqüències: Andorra la Vella tanca les barbacoes

23/06/2026
Gerard Alís / PS

Alís descarta Montaner per al pacte PS-Concòrdia per la deriva d’extrema dreta

23/06/2026
Captura del vídeo que s'ha fet viral.

La comunitat espanyola que bategen com “la nova Andorra” per l’estalvi d’impostos

23/06/2026
Dipòsit de benzina. Foto: ANA

El motiu pel qual les vendes a les benzineres prop d’Espanya han baixat un 25%

23/06/2026
El conseller general Pere Marsenyach.

El relat de Pere Marsenyach de com va ser apallissat: “Pensava que em pelarien”

23/06/2026
La Seu aporta la major part de fronterers / Alt Urgell

Per què Andorra necessita més transfronterers de la Seu: quatre grans avantatges

23/06/2026
Xavier Espot

Espot condemna l’agressió a un conseller i anuncia que reforçaran la presència policial en les festes

22/06/2026
Digital Andorra

© 2020 POYCOM

Navega el lloc

  • Digital Andorrà
  • Anuncia’t al +376 332357

Segueix-nos

No Result
View All Result
  • Inici
  • Política
  • Societat
  • Successos
  • Tendències

© 2020 POYCOM