Els hotelers advoquen per una quota única de temporers que permeti cobrir la temporada d’hivern i la d’estiu, i que s’allargaria fins al setembre o l’octubre. Així ho ha confirmat el director de la Unió Hotelera, Albert Mora, en unes declaracions que recull RTVA.
Mora considera que “no és adient” que es faci venir gent a l’hivern i que després marxi, per repetir el mateix procés a l’estiu. Defensa que un model de quota única permetria retenir el personal més qualificat i vinculat a les empreses del país.
Segons els hotelers, aquesta fórmula ajudaria a fer front a la competència que representen les destinacions de costa franceses i espanyoles a l’estiu.