Els hotelers advoquen per una quota única de temporers que permeti cobrir la temporada d’hivern i la d’estiu, i que s’allargaria fins al setembre o l’octubre. Així ho ha confirmat el director de la Unió Hotelera, Albert Mora, en unes declaracions que recull RTVA.
Mora considera que “no és adient” que es faci venir gent a l’hivern i que després marxi, per repetir el mateix procés a l’estiu. Defensa que un model de quota única permetria retenir el personal més qualificat i vinculat a les empreses del país.
Segons els hotelers, aquesta fórmula ajudaria a fer front a la competència que representen les destinacions de costa franceses i espanyoles a l’estiu.








Senyors hotelers pujeu els sous per començar…potser aixi comença a venir gent de europa a treballar mes preparada i que tenen cultura europea.. els que venen no saben que es un all i oli..un carajillo…un calimotxo…un bikini.. No tinc res en contra pero es una cultura diferent i el client que ve a andorra es majoritariament europeu.
cubrir estiu i hivern és cubrir tot l´any, la gent no pot ser de “usar y tirar”
hi ha gent que porta 5 anys de cambrer i es com si fossin nous, aixo de millorar i fidelitçar res de res, calen ganes i aquesta gent que ve ara no ve per que el seu somni sigui treballar a hosteleria, venen perque es la porta d entrada a europa i l escapatoria de estar pitjor al seu pais, res mes.