Xavier Caballol ‘Ferrariman’ havia anunciat que marxava d’Espanya enfadat pel que considera una decadència social i econòmica, especialment pel que veu com immigració descontrolada. L’empresari andorrà que va marxar del Principat cap a Espanya i ara ha decidit anar-se’n a viure a Bali, l’illa d’Indonèsia. Assegura que viu en una zona de la selva allunyada de la ciutat Ubud perquè vol allunyar-se de les aglomeracions de cotxes i gents en les ciutats de Bali. La intenció és quedar-se, segons diu, i està fent vídeos on mostra com és el dia a dia de l’illa.
(vídeo) Ferrariman diu que ara viu a la selva de Bali
Xavier Caballol ha començat a penjar posts sobre com és l'illa d'Indonèsia i diu que viu allunyat d'Ubud, la ciutat més propera
-
per Redacció
- Categories: Societat, Tendències
Related Content
Quant destina Andorra per habitant a protegir el medi ambient?
per
Redacció/ANA
22/06/2026
Ple absolut per reviure Michael Jackson a Andorra: 3.000 persones al concert tribut
per
Redacció/ANA
21/06/2026
Aleix Espargaró compra un dels Porsche més buscats del món i el matricula a Andorra
per
Redacció
20/06/2026
Alerta per calor a Andorra: 32 graus des d'Escaldes fins a Sant Julià a partir de diumenge
per
Redacció/ANA
20/06/2026
Així funcionarà el bus nocturn a Andorra aquest estiu: canvis de freqüències i línies per a les festes majors
per
Redacció/ANA
19/06/2026