La creadora de contingut i influencer Jennifer Baldini ha estat al centre de la polèmica després de revelar que, tot i residir habitualment a Andorra, ha recorregut al sistema sanitari espanyol per tractar les seqüeles d’una intervenció estètica de glutis.
El procediment, realitzat originalment segons explica la premsa espanyola, en el Principat va derivar en complicacions que van requerir atenció mèdica urgent a Espanya, desencadenant una onada de crítiques a les xarxes socials sobre la seva decisió.
Un problema que, per a molts dels més de 300.000 seguidors a Instagram de la jove, arriba a qüestionar que hagi utilitzat recursos públics espanyols mentre tributa al Principat un percentatge inferior al que tindria residint a Espanya.
“És una cosa legal”
Per això, Baldini ha hagut de respondre amb fermesa a través dels seus perfils oficials assegurant que no pensa canviar la seva manera d’actuar davant de futurs imprevistos: “Doncs sí, i ho continuaré fent. Així que a qui li molesti és el que hi ha, perquè és una cosa legal i és una cosa que es pot fer”, ha sentenciat.
Nova polèmica amb Andorra a la televisió espanyola per una frase sobre impostos i sanitat
Andorra ha entrat de ple en el debat espanyol sobre fiscalitat un cop més. En aquesta ocasió a La Sexta...
En la seva declaració, la jove ha volgut deixar clar que la seva situació administrativa és totalment regular i que el seu origen espanyol avala la seva postura. “Visc a Andorra, amb molt d’orgull, i soc espanyola amb molt d’orgull també, però quan les coses es compliquen, és el que hi ha”.
“Com si me’n vaig a Pequín”
Un descontentament pel judici públic al qual s’ha vist sotmesa, que Jennifer Baldini ha hagut de sortir a defensar la seva llibertat de moviment i elecció de residència. “A qui li agradi bé i a qui no, doncs bé, que faci el mateix que jo, si és que jo no dic a ningú on ha de viure, com si me’n vaig a Pequín, o sigui, a la gent què li importa on jo visqui”, ha manifestat de manera taxativa.
Un debat en què la influencer ha apel·lat a la seva independència econòmica i personal per tancar qualsevol discussió sobre les seves obligacions ciutadanes. “A mi ningú em paga les factures, les meves coses, o sigui, aleshores ningú té dret a opinar. No entraré en aquest tema perquè ja em molesta la situació”.











Llastima que no marxa a Pekin.