Lola Lolita ha protagonitzat un dels moments més comentats del programa Universo Calleja durant una conversa amb la seva germana, Sofía Surfers. En un vídeo difós per Telecinco a les xarxes socials, la influencer va parlar sense embuts sobre els ingressos de les grans estrelles d’internet i sobre les diferències fiscals entre Espanya i Andorra.
La conversa va sorgir quan Jesús Calleja va abordar l’impacte econòmic que ha tingut el fenomen dels creadors de contingut en els darrers anys. En aquest context, Lola Lolita va voler marcar distàncies amb alguns dels influencers més coneguts de l’Estat.
“Jo no soc milionària”
“Jo no soc milionària. Milionaris són IlloJuan i TheGrefg”, va afirmar entre rialles, unes declaracions que ràpidament van generar reaccions entre els seguidors del programa.
La influencer també va entrar en el debat sobre la fiscalitat, una qüestió que des de fa anys acompanya la decisió de diversos streamers i creadors de contingut espanyols de traslladar la seva residència a Andorra. Segons va explicar, ella continua tributant a Espanya, on assegura que paga prop del 48% dels seus ingressos en impostos.
“TheGrefg viu a Andorra… Jo pago el 48% i ell un 8%”, va comentar, deixant entreveure la diferència de càrrega fiscal entre tots dos.
Nou debat sobre els impostos a Andorra
El debat sobre el trasllat d’influencers i streamers a Andorra torna així a la televisió. En els darrers anys, nombrosos creadors de contingut han decidit establir la seva residència al Principat atrets per una fiscalitat més favorable que l’espanyola.
Alguns han defensat aquesta decisió argumentant motius econòmics i empresarials, mentre que d’altres han preferit continuar residint a Espanya, tot i suportar una pressió fiscal més elevada.
@telecincoes Lola Lolita: “Yo no soy millonaria, millonarios son IlloJuan y TheGrefg” 💸 🌏 #UniversoCalleja: lunes a las 23:00h en #Telecinco y @mediasetinfinityes #teleentiktok #quever ♬ sonido original – Telecinco










una altra que busca els seus 5 minuts de glòria i que dintre de 1 setmana no recordarà ningú. No es suposa que a Andorra la taxa impositiva pel nivell dels youtubers de grans ingressos no son el 10%?