Les xarxes socials han tornat a difondre un vídeo on es pot veure, de nou, l’activitat de contrabandistes a la zona del Pas de la Casa. Les imatges mostren persones carregant mercaderies en aquest punt de la frontera, un fenomen que es repeteix periòdicament i que ja havia estat denunciat en altres ocasions a través de gravacions similars.









Al sr que ha fet el vídeo, dir-li que aquella zona on els veu és França.
Quan els torni a veure truqui a la gendarmerie o a la police nationale.
De fet abans hi havia l’anomenat xalet del costat francés on sempre hi havia un destacament de CRS de la Police Nationale, doncs que el tornin a rehabilitar.
Sinó hi ha el gat el ratolins ballen.
Però és un problema de França, que el Principat ja lluita per evitar-ho, però un cop es troben al costat francés són ells que haurien d’estar-hi i no hi són.