El passat diumenge, a la tarda, un turista de 49 anys va ser detingut a Andorra la Vella com a presumpte autor d’un delicte contra la seguretat col·lectiva per dur una navalla amb una fulla d’uns 10 centímetres. Se’l va controlar, juntament amb un altre home, de 34 anys, com a sospitosos d’haver furtat unes ulleres d’un comerç de la capital. En el moment del control se’ls va trobar en possessió de dues jaquetes i uns pantalons que haurien sostret d’un altre establiment de la zona.









No cal dir mes que Andorra es segur, tenim una nova realitat.
Sempre s’han agafat gent així, el que passa que ara amb internet tot es magnifica, i més encara en una època amb un turisme molt més massiu que el d’abans. Siguem objectius.