Veïns del Pas de la Casa denuncien un nou episodi de contraban a la frontera amb França. A través de les xarxes socials, han compartit un vídeo on es veu una caravana de persones creuant a peu carregades de mercaderies, un fet que consideren habitual i “escandalós”. També critiquen la manca de controls per aturar aquestes pràctiques. A les imatges es poden veure fins a 20 persones.









Permetre el contraban és un acte de corrupció!.
uy quina por, i els diners que genera jajajajja Que mirin a Torre Pacheco, allò si és preocupant i insegur.
Aquí l amiga política no diu res , pujo per beure com estant negocis , ella te negocis al pas , víctima morro que te