Un usuari ha difós a les xarxes socials un vídeo enregistrat fa una setmana al Pas de la Casa on es mostra, segons denuncia, la contradicció entre les actuacions policials i l’activitat de contraban. A les imatges es veuen controls a turistes que sortien de la localitat, mentre al mateix temps diverses persones carregaven bosses plenes de tabac en plena via pública i a la llum del dia.










Una vergonya… aviat esclatarà la bomba, tot al temps.
Mireu, per estar en aquest pla i fastidiar al turista millor deixar fer, tal qual ho dic. Apujem impostos de tabac i a treure profit.
Policia i polítics, incompetents i covards,