La policia ha posat enguany 68 multes per excés de soroll de vehicles que circulaven per carrers d’Andorra, segons va explicar el ministre d’Agricultura i Medi Ambient Guillem Casal. La policia realitza controls en la via pública dels vehicles que generen massa soroll sigui per la conducció esportiva o per portar retocat o espatllat el tub d’escapament. La presidenta suplent del grup parlamentari socialdemòcrata, Susanna Vela, quines accions de formació i informació duen a terme els tècnics del ministeri duen a terme prop dels diferents sectors per ajudar a solucionar aquest problema. Casal va respondre que s’endegarà als tallers mecànics una campanya per incidir precisament en la qüestió dels sorolls dels tubs d’escapament, una problemàtica sobre la que hi ha consens polític que cal actuar.










Doncs enhorabona més val tard que mai però encara teniu moooolta feina per fer respecte això… Es un bon i necessari començament
MA DURA i bones sancions als incívics que no respecten res.