La CASS està intensificant el seu control sobre les baixes laborals durant aquest 2025. Aquesta és la idea que es desprèn de les declaracions del president del consell d’administració de la CASS, Marc Galabert, davant els micròfons d’RTVA.
La parapública compta actualment amb quatre metges que treballen en l’àrea de control sanitari, i la previsió és destinar-n’hi dos més.
Tot i això, Galabert defensa que els abusos són anecdòtics, i nega aquesta idea que enganyar la CASS “és el més fàcil del món”. Recorda que hi ha un facultatiu que determina les decisions i les revisa.
Uns treballs durant aquest 2025 que ja es poden veure en les xifres, ja que enguany s’han atorgat una cinquantena de baixes menys per accident laboral que l’any anterior. S’ha passat de 550 a 497.









Sembla be , la cass aixo de donar volants si estás baixa , no es normal, sempre que digui al metge , pero aixo donart volants estás de baixa , a casa curarte
Ja era hora
Gent que marcha del país , marchen i deichen una direcció , perque tornent al país a curarse , tornent fotre el camp , aixo la cass te que fotre ma , qui marcha adeu curarse al seu país , aixo de cla
Això és tot de cara a la galeria…postureig de la CASS…de què serveix destinar més metges als controls de les baixes si després els criteris son ridículs? Gent que necessita d’una intervenció quirúrgica donada d’alta i altres fan veure que tenen depressió, que no dormen ni menjen degut a l’estrés, cosa que a sobra és mentida, i encara reben condescendència. Hi ha molta gente de baixa de manera fraudulenta.