Govern no té constància de cap andorrana a la flotilla de Gaza

Tor diu que la dona no ha comunicat que es trobi al vaixell ni tampoc consta inscrita al Registre de viatgers

La ministra d’Afers Exteriors, Imma Tor, ha assegurat aquest dijous que el Govern no té constància que hi hagi cap andorrana a la flotilla intervinguda aquesta matinada quan es dirigia a Gaza. Segons ha fet públic la Cadena SER Andorra a través de les xarxes socials, Afers Exteriors no ha rebut cap comunicació per part de la dona i tampoc té coneixement que estigui inscrita al Registre de viatgers.

Exit mobile version