La ministra d’Afers Exteriors, Imma Tor, ha assegurat aquest dijous que el Govern no té constància que hi hagi cap andorrana a la flotilla intervinguda aquesta matinada quan es dirigia a Gaza. Segons ha fet públic la Cadena SER Andorra a través de les xarxes socials, Afers Exteriors no ha rebut cap comunicació per part de la dona i tampoc té coneixement que estigui inscrita al Registre de viatgers.








