“Venc pis a Barcelona per un a Andorra”. Així assenyala en lletra gran i negreta un cartell penjat als carrers d’Andorra la Vella la intenció de l’anunciant. Tal com ha compartit una usuària a Twitter, s’ofereix un pis de tres habitacions a Can Buxeres a canvi d’un immoble al Principat.
Senyors de @AndorraCapital , teniu els fanals .zona del Sant Ermengol farcida de cartells a les faroles de un tarat no resident que vol vendre el seu zulo de Hospitalet en negre a un Andorranet que sigui tontet. Ja us he fet mitja feina. Això no es multa? pic.twitter.com/tiv6yxHrNr
— Ingrid G.Landero (@ilandero) September 16, 2025










Home si el canvi és d’un al Raval per un al pas igual es un canvi equitatiu