Un usuari ha mostrat la seva indignació compartint una imatge en la xarxa social Twitter. Sota el nom Andorra Denúncia, ensenya com es fa servir mobiliari públic per a publicitat privada, en aquest cas sembla un restaurant i el seu “millor plat”.
Esto se puede hacer @AndorraCapital ???? pic.twitter.com/9c78A9UfCA
— Andorra Denúncia (@And_Denuncia) June 27, 2025
