Un usuari ha mostrat la seva indignació compartint una imatge en la xarxa social Twitter. Sota el nom Andorra Denúncia, ensenya com es fa servir mobiliari públic per a publicitat privada, en aquest cas sembla un restaurant i el seu “millor plat”.
Esto se puede hacer @AndorraCapital ???? pic.twitter.com/9c78A9UfCA
— Andorra Denúncia (@And_Denuncia) June 27, 2025










Doncs ja saben els Comuns on tenen d’anar a demanar diners per fer ús de les faroles per anunciar-se.
Si el que volien es publicitat, amb la denuncia i el twit ho han aconseguit, bona o dolenta es publicitat.
Amb amb aquesta notícia ja tenen gran publicitat gratis. Es com ha passat amb el descerebrat salsixero a base d’insultar als catalano-parlants. Tant a un com altre, on son les sancions ????. Ja sabeu el que s’ha de fer per fer famós gratuïtament el vostre local, comenceu a col-locar cartells per les faroles públiques i empastifeu la parròquia de publicitat que dingú us dirà res i a més us premiaran amb notícies a la premsa.
Multes de 1000€ per cartell, no cal perdre temps identificant els propietaris, ja saben qui son, dons sancions dures, i a veure si i tornen.
També està ple de simbologia de bandes de pandilleros Latinos, es nota que està ple de Colombians.
Si no es posa fre a aquest tipus de vandalisme, Andorra semblara Barcelona, que fa fàstic,