La imatge d’un vehicle estacionat al mig de l’avinguda Meritxell ha despertat la indignació de diversos usuaris a les xarxes socials. La fotografia, publicada aquest dimecres per un vianant, mostra el cotxe ocupant la plaça de la Rotonda. La publicació ha acumulat diversos comentaris crítics amb l’actitud del conductor, a qui retreuen la manca de civisme.










I com que és de fora, segurament ni multa, no sigui que s’emprenyi i no torni…