ElXokas esclata per la corrupció a Espanya: “Estic penedit de no haver marxat a Andorra”

El popular streamer carrega amb duresa contra el sistema polític espanyol després de la condemna a Ábalos

ElXokas a El Hormiguero. Foto: Google.

ElXokas a El Hormiguero. Foto: Google.

El popular streamer espanyol ElXokas ha assegurat que està “una mica penedit” de no haver traslladat la seva residència a Andorra fa uns anys, en plena onada de creadors de contingut que van decidir instal·lar-se al Principat. Ho ha afirmat durant el seu darrer directe a Twitch, on ha aprofitat les darreres informacions relacionades amb el cas Ábalos per carregar amb duresa contra la situació política a Espanya.

“Fa set o vuit anys, quan encara era barat marxar a Andorra perquè tothom hi anava, vaig prendre la decisió de quedar-me i em fot. Estic fins i tot una mica penedit, la veritat, perquè no sé fins a quin punt val la pena”, ha confessat.

Defensa a la gent humil d’Espanya

El creador de contingut ha explicat que sempre ha defensat quedar-se a Espanya perquè considera que hi ha “molta gent humil i honrada” que mereix que els ciutadans contribueixin amb els seus impostos.

“Hi ha molts policies, molts professors, molts sanitaris i moltes persones que treballen en càrrecs públics honorables“, ha afirmat.

Una ‘sitcom’ marcada per la corrupció

Malgrat això, ElXokas considera que la situació política espanyola ha arribat a un punt que ja no li provoca ni riure. “La política espanyola és com una sitcom“, però si t’hi pares a pensar de debò ja no fa gràcia, és trist”, ha assegurat.

Segons ha dit, el que més l’indigna és la percepció que “un percentatge molt gran” dels diners públics “no s’utilitza de la manera correcta” i que existeix “molta corrupció” als dos principals partits polítics espanyols.

Crítiques al sistema polític

Durant el directe també ha criticat el funcionament del sistema polític espanyol, que ha qualificat de “partitocràcia”, assegurant que es prenen decisions importants sense el consentiment real dels ciutadans. “Té un punt graciós perquè és com una sèrie de màfia cutre espanyola subvencionada“, ha ironitzat.

També ha afirmat que no se sent representat per l’actual Govern espanyol i ha defensat que moltes persones tampoc volien la coalició que governa actualment. “Hi ha moltes coses que em fan fàstic i que no crec que les puguem canviar”, ha conclòs.

Exit mobile version