El popular streamer espanyol ElXokas ha assegurat que està “una mica penedit” de no haver traslladat la seva residència a Andorra fa uns anys, en plena onada de creadors de contingut que van decidir instal·lar-se al Principat. Ho ha afirmat durant el seu darrer directe a Twitch, on ha aprofitat les darreres informacions relacionades amb el cas Ábalos per carregar amb duresa contra la situació política a Espanya.
“Fa set o vuit anys, quan encara era barat marxar a Andorra perquè tothom hi anava, vaig prendre la decisió de quedar-me i em fot. Estic fins i tot una mica penedit, la veritat, perquè no sé fins a quin punt val la pena”, ha confessat.
Una ginebra elaborada a Andorra entra al Top 5 mundial
Una ginebra elaborada íntegrament a Andorra ha aconseguit situar-se entre les cinc millors del món. Es tracta de Fora Terroir,...
Defensa a la gent humil d’Espanya
El creador de contingut ha explicat que sempre ha defensat quedar-se a Espanya perquè considera que hi ha “molta gent humil i honrada” que mereix que els ciutadans contribueixin amb els seus impostos.
“Hi ha molts policies, molts professors, molts sanitaris i moltes persones que treballen en càrrecs públics honorables“, ha afirmat.
Hisenda detecta cada vegada més residents ficticis a Andorra per evadir impostos
La Hisenda espanyola assegura que cada vegada hi ha més persones d'Espanya amb alt poder adquisitiu que viuen de manera...
Una ‘sitcom’ marcada per la corrupció
Malgrat això, ElXokas considera que la situació política espanyola ha arribat a un punt que ja no li provoca ni riure. “La política espanyola és com una sitcom“, però si t’hi pares a pensar de debò ja no fa gràcia, és trist”, ha assegurat.
Segons ha dit, el que més l’indigna és la percepció que “un percentatge molt gran” dels diners públics “no s’utilitza de la manera correcta” i que existeix “molta corrupció” als dos principals partits polítics espanyols.
La comunitat espanyola que bategen com “la nova Andorra” per l’estalvi d’impostos
Extremadura s'ha convertit en protagonista d'un intens debat a les xarxes socials després que un dels divulgadors jurídics més influents...
Crítiques al sistema polític
Durant el directe també ha criticat el funcionament del sistema polític espanyol, que ha qualificat de “partitocràcia”, assegurant que es prenen decisions importants sense el consentiment real dels ciutadans. “Té un punt graciós perquè és com una sèrie de màfia cutre espanyola subvencionada“, ha ironitzat.
També ha afirmat que no se sent representat per l’actual Govern espanyol i ha defensat que moltes persones tampoc volien la coalició que governa actualment. “Hi ha moltes coses que em fan fàstic i que no crec que les puguem canviar”, ha conclòs.











