La cònsol menor d’Andorra la Vella, Olalla Losada, ha celebrat que finalment s’hagi pogut arribar a un acord extrajudicial en l’afer dels edificis afectats per les esquerdes de l’avinguda Santa Coloma, ja que “la gent ha pogut retornar al seu habitatge” abans que ho hagués fet si aquest cas hagués arribat als tribunals. En aquest sentit, ha valorat que per al comú “la importància” és que les persones que viuen en aquests pisos poguessin tornar el més aviat possible i, per tant, aquest acord “ha ajudat que tot el procés hagi estat molt més àgil que si haguéssim entrat en un procés judicial”, ha puntualitzat.
Losada ha manifestat que si el cas hagués arribat a la justícia el que hauria passat és que s’hagués allargat “molt”el procés i que des del comú el que s’ha volgut és establir un diàleg per tal que les diferents parts arribessin a un acord satisfactori per a tothom. De fet, ha valorat que el comú ha pogut recuperar tot el que havia demanat “a nivell econòmic”.
D’altra banda, i qüestionada novament sobre el projecte que ha d’anar a l’antiga plaça de braus, la cònsol menor ha reiterat que tenint en compte que el terreny és comunal haurà de rebre “el vistiplau” del comú i quant a la possibilitat apuntada des del grup de l’oposició que hi pugui anar l’ampliació futura del conservatori de música, ha destacat que de moment se senten “molt còmodes” amb la ubicació actual, ja que a més es comparteix amb diferents disciplines artístiques i que si en el futur cal fer una ampliació ja hi haurà un “plantejament” sobre on podria anar.










Va ser desgracia una obra , donar gracies msrsol , i al calenta cadires david. Sort que us vant fotre fora,