El sindicat penitenciari trenca relacions amb el ministeri d’Interior, segons han informat en un comunicat que recull RTVA. Detallen que les situacions d’assetjament, persecució i represàlies contra alguns afilats està generant una situació laboral insostenible.
Per aquest motiu, anuncien la ruptura de relacions fins que Interior i les Institucions Penitenciàries rectifiquen les seves actituds antisindicals.








L’andorra feudal en tot el seu esplendor. Si això fan als funcionaris imagineu com pot ser tot això al privat… Simplement inexistent per començar, fan amb els treballadors el que volen. Estem al medievo