L’alcalde de la Seu d’Urgell Joan Barrera reconeix un repunt de la delinqüència a la localitat. Ho ha fet en una entrevista aquest matí a Ràdio Nacional, on també ha incidit en desvincular aquest fenomen de la immigració.
Barrera detalla que existeix “una delinqüència local molt detectada” i “amb molts reincidents”, però nega que hi hagi blocs ocupats irregularment per extracomunitaris. Considera que és un problema de la llei espanyola, que no és contundent “en el tema de la reincidència”.










Continuem amb els complexes, no reconèixer els problemes reals, amagar i manipular dades, es el que fa que pugui l’extraem dreta.
Es claríssim que te a veure amb la immigració, els ciutadans de peu, tenim ulls, no ens calen les vostres dades ni opinions per desmentir-ho, es mes, les vostres dades i declaracions, ja no se les creu ningú, valor = 0
Com tots els polítics espanyols, tots diuen el mateix.
Es el que queda bé de dir.
Se están forran a possar cameras de vigilançia per domicilis aquí andorra i fa questio de 2 anys, algo pasa, no?