Govern diu que l’afer Saetde no li competeix perquè no n’és accionista

El ministre portaveu Guillem Casal ha deixat clar que el seu paper en aquest cas és vetllar i garantir la qualitat del sector de la neu

Guillem Casal a la roda de premsa posterior al consell de ministres.

Guillem Casal durant una roda de premsa posterior al consell de ministres. Foto:SFGA/JAViladot

El Govern no ha entrat a valorar la possible venda que pretén executar la família Viladomat sobre les accions que posseeix dins el conglomerat empresarial de Saetde. Des de l’executiu han deixat clar que el seu paper en aquest cas és el de vetllar i garantir una bona qualitat del sector de la neu. Així ho ha defensat aquest dimecres el portaveu del Govern, Guillem Casal, durant la roda de premsa posterior al consell de ministres, pel qual ha afirmat que “el sector de la neu és un puntal per part de la nostra economia, és un sector essencial i, per tant, aquest ha de continuar sent un puntal de la nostra economia indistintament de qui tingui la competència o la gestió d’aquest sector”. En aquest sentit, Casal, ha precisat que la posició de l’administració governamental és que “no li competeix al govern” perquè “no està dins d’aquesta estructura societària”.

Exit mobile version