El Govern no ha entrat a valorar la possible venda que pretén executar la família Viladomat sobre les accions que posseeix dins el conglomerat empresarial de Saetde. Des de l’executiu han deixat clar que el seu paper en aquest cas és el de vetllar i garantir una bona qualitat del sector de la neu. Així ho ha defensat aquest dimecres el portaveu del Govern, Guillem Casal, durant la roda de premsa posterior al consell de ministres, pel qual ha afirmat que “el sector de la neu és un puntal per part de la nostra economia, és un sector essencial i, per tant, aquest ha de continuar sent un puntal de la nostra economia indistintament de qui tingui la competència o la gestió d’aquest sector”. En aquest sentit, Casal, ha precisat que la posició de l’administració governamental és que “no li competeix al govern” perquè “no està dins d’aquesta estructura societària”.










Tu creus casal que no?
Home alguna cosa tindrà de veure govern amb una empresa que dona feina a milers de treballadors tot i que el gruix més gran son temporers, donant de menjar a moltes famílies, no és tracta solament si govern en treu profit o no, la veritat no trobo molt afortunades aquestes paraules, va amb tu govern si uns quans cents o mils de persones es poguessin veure afectades
La posició del Govern, prudent i neutral davant la possible venda de Saetde, és comprensible des d’un punt de vista institucional, però evidencia també la fragilitat estratègica d’un sector que és essencial per a l’economia d’Andorra. Més enllà dels pactes de socis, el que realment importa és assegurar que el control i la gestió de la neu continuïn en mans andorranes, preservant així un actiu que no és només empresarial, sinó estructural i identitari per al país.
Llavors si un fons d’inversió Americà ho compra i vol posar el forfait a 75 euros cpa problema eh .
Segur que a govern no li afecta ?