L’empresari resident Marc Urgell ha publicat un vídeo a les xarxes socials on comenta la situació actual del mercat de l’habitatge i la política de contractació laboral a Andorra. Segons explica, “hi ha una gran demanda per residir al país i els preus de la vivenda estan pujant”, fet que, al seu entendre, ha portat el Govern a actuar per intentar contenir-los.
Urgell afirma que l’executiu ha pensat que “si es restringeix la contractació de persones, hi haurà menys demanda de vivenda i el preu baixarà”, un raonament que, segons ell, “a curt termini té cert sentit”. També comenta que Concordia aposta per una posició “més proteccionista” i proposa “tancar els cupos i ja està”, mentre que Andorra Endavant defensa una visió “més liberal”, basada en el “lliure mercat” i en permetre que les empreses “puguin contractar a qui necessitin perquè, si no, arribaràs a un hotel i tindràs un servei dolent”.
Tot i que Urgell no ho especifica al vídeo, el que el Govern ha fet és limitar l’entrada de treballadors immigrants, de manera que les empreses poden contractar tant com vulguin, però sense incorporar mà d’obra procedent de fora del país.










Tanta sabiduría me moja las bragas.