El Creper de la Rotonda d’Andorra la Vella: “Els moros de bé viuen al Marroc i tots els moros dolents a Espanya”

L'andorrà Ahmed Agharbi El Bachiri afirma des de Rabat que "els moros estan avançant els andorrans i els espanyols"

Imatge del polèmic vídeo / X

Imatge del polèmic vídeo / X

“Fa uns dies que soc aquí i m’estic adonant que els moros viuen molt bé aquí. La gent que treballa i es busca la vida aquí està molt bé. Qui no vol treballar i és una mica gandul agafa la pastera i se’n va cap a Espanya perquè el mantingui el govern d’allà. Cada vegada ho tinc més clar, perquè fa un mes que dono voltes per aquest país de moros i estic al·lucinant. La gent viu molt bé i se’ls veu molt bé. A aquests moros se’ls veu una vida feliç, però el cabró i el ionqui que no vol treballar aquí fot el camp cap allà.”

Ahmed Agharbi El Bachiri, l’andorrà Creper de la Rotonda ha tornat al centre de la polèmica per un vídeo sobre la seva estada al Marroc. Les polèmiques afirmacions les ha fet des de la capital del Marroc, Rabat.

 

Hi ha un segon vídeo on parla del mateix tema. Indica que els ‘moros’ estan “avançant els andorrans i els espanyols”. El motiu és que els “els moros de bé viuen al Marroc i tots els moros dolents són a Espanya.”

 

@creperiasincompetencia AQUI HAY MORO BUENO! #ESPAÑA#MARRUECOS#VERANO#RABAT#viral ♬ sonido original – creperiadelarotonda

No és la primera polèmica que havia tingut sobre el tema racial.

 

@creperiasincompetencia esta de moda ;españolas con maroquis #creperia #andorra #comida #bebida #zumos #negocios #queverenandorra #viralvideos #porti #negocios ♬ sonido original – creperiadelarotonda

La realitat dels comentaris indica, però que el Creper té molts més suports a les seves afirmacions que no pas detractors.

Exit mobile version