L’aturen en un control i com no té permís fuig corrent per la porta del copilot

La policia deté un conductor de 33 anys amb una taxa d'1,96 que va aturar-se de cop en un semàfor en verd

Un vehicle de la policia. Foto: Policia d'Andorra

Un vehicle de la policia. Foto: Policia d'Andorra

La policia ha detingut, aquesta setmana, cinc conductors per positius d’alcoholèmia al volant. Un d’ells, de 33 anys, va ser arrestat la matinada de dijous a Encamp com a presumpte autor de delictes contra la seguretat col·lectiva, l’Administració de Justícia i la Funció Pública després que una patrulla el veiés circulant a gran velocitat en direcció a Canillo i s’aturés de cop davant un semàfor que tenia en verd.

Quan els policies es van dirigir cap al seu vehicle per controlar-lo, el conductor va sortir per la porta del copilot i va intentar fugir corrent fent cas omís de les indicacions dels agents, que el van perseguir i interceptar. Va donar un positiu d’1,96 a la prova d’alcoholèmia i, a més, tenia el permís de conduir suspès.

 

Exit mobile version