La carretera entre Andorra i la Seu està tallada per una manifestació propalestina

Aquest dimecres s'ha convocat una vaga a tot el territori espanyol en favor de la causa palestina

La Nacional 145 que connecta la Seu d’Urgell amb Andorra està tallada en ambdós sentits per les manifestacions propalestines convocades arreu del territori espanyol aquest dimecres, ja que la capital de l’Alt Urgell no ha estat una excepció. Així ho confirma el departament de Trànsit de la Generalitat, que detalla que la calçada està tallada en el primer quilòmetre de la carretera, el més proper a la Seu.

Exit mobile version