La Nacional 145 que connecta la Seu d’Urgell amb Andorra està tallada en ambdós sentits per les manifestacions propalestines convocades arreu del territori espanyol aquest dimecres, ja que la capital de l’Alt Urgell no ha estat una excepció. Així ho confirma el departament de Trànsit de la Generalitat, que detalla que la calçada està tallada en el primer quilòmetre de la carretera, el més proper a la Seu.
MANIFESTACIÓ. Calçada tallada (Retenció): N-145 | SEU D’URGELL | Sentit Ambdós sentits | Punt km. 0-1 | 19:35
— Trànsit N-145 (@transitn145) October 15, 2025