El Govern està treballant intensament per restablir la circulació a la CG-6, afectada per una esllavissada de grans dimensions que va obligar a tallar l’accés a la població catalana d’Os de Civís. Segons ha informat aquest dimecres la ministra de Justícia i Interior, Ester Molné, es preveu habilitar un pas d’emergència en les pròximes hores perquè els vehicles d’emergència hi puguin accedir en cas de necessitat, tot i que la reobertura completa de la carretera podria produir-se demà, si les condicions meteorològiques ho permeten. “En principi, demà és quan es restabliria la circulació, tot i que és en principi, no és una cosa al 100% certa”, ha advertit Molné, explicant que han caigut prop de 2.000 metres quadrats de roques i terra, fet que dificulta les tasques de neteja.
Govern preveu reobrir dijous l’accés a Os de Civís
Tot i això, la ministra de Justícia i Interior Ester Molné reconeix que les condicions meteorològiques podrien impedir-ho
-
per Redacció/ANA

La ministra de Justícia i Interior, Ester Molné, conversant amb personal de bombers i del COEX (Foto: R.S.).
- Categories: Successos
Related Content
Les investigacions sobre les agressions d'Encamp avancen "a bon ritme"
per
Redacció
23/06/2026
Detingut un home per possessió i difusió de pornografia infantil
per
Redacció
23/06/2026
La nova denúncia que vincula més violència al mateix grup que va atacar Marsenyach a Andorra
per
Redacció
23/06/2026
El relat de Pere Marsenyach de com va ser apallissat: "Pensava que em pelarien"
per
Redacció
23/06/2026
El contundent missatge del Comú després de les agressions a les festes d'Encamp
per
Redacció
22/06/2026