El cos de policia ha advertit en les seves xarxes sobre una estafa que està arribant de forma massiva als telèfons de molts andorrans. Es tracta d’un SMS que els suplanta per a intentar cobrar suposades multes pendents de pagament.
La policia recorda que en cap cas contacten amb les persones per aquesta via per pagar una multa, i demanen no clicar l’enllaç i no donar cap dada ni fer cap pagament.
⚠️ Alerta estafa ⚠️
Aquest SMS suplantant la Policia s’està enviant de manera massiva a molts telèfons andorrans.#Nopiquis
És fals!Nosaltres mai et contactaríem així per pagar una multa.
❌ No cliquis l’enllaç 🙏
❌ No donis cap dada ni facis cap pagament 🙏 pic.twitter.com/wFR6PXTyrU— Policia Andorra (@andorra_policia) June 26, 2025
