Alerta per una estafa que suplanta la policia per cobrar multes

Des del cos demanen no clicar l'enllaç

Captura de pantalla d'una estafa digital.

Captura de pantalla d'una estafa digital.

El cos de policia ha advertit en les seves xarxes sobre una estafa que està arribant de forma massiva als telèfons de molts andorrans. Es tracta d’un SMS que els suplanta per a intentar cobrar suposades multes pendents de pagament.

La policia recorda que en cap cas contacten amb les persones per aquesta via per pagar una multa, i demanen no clicar l’enllaç i no donar cap dada ni fer cap pagament.

Exit mobile version