Veïns del Pas de la Casa denuncien un nou episodi de contraban a la frontera amb França. A través de les xarxes socials, han compartit un vídeo on es veu una caravana de persones creuant a peu carregades de mercaderies, un fet que consideren habitual i “escandalós”. També critiquen la manca de controls per aturar aquestes pràctiques. A les imatges es poden veure fins a 20 persones.
(vídeo) Prop de 20 contrabandistes al Pas de la Casa
Els veïns de la zona critiquen la manca de controls per aturar aquestes pràctiques que són freqüents
-
per Redacció

Contrabandistes al Pas de la Casa.
- Categories: Societat
Related Content
L'oportunitat gairebé gratuïta que Andorra la Vella ofereix per aconseguir un local propi
per
Redacció
26/06/2026
La llista de noves tàctiques contra el crim digital i el narcotràfic que s'aplicaran a Andorra
per
Redacció
26/06/2026
La previsió del cap de setmana a Andorra: ambient tòrrid i amenaça de tempesta
per
Redacció
26/06/2026
ElXokas esclata per la corrupció a Espanya: "Estic penedit de no haver marxat a Andorra"
per
Redacció
26/06/2026
La principal connexió ferroviària entre França i Andorra torna a funcionar quatre mesos després
per
Redacció
26/06/2026