Veïns reclamen canvis a la nova xarxa d’autobusos

A Escaldes s'han penjat rètols a diverses parades per expressar el malestar veïnal amb el nou servei d'autobusos

Autobús de la línia 1.

Autobús de la línia 1.

La reestructuració de les línies de transport públic, en vigor des de dilluns, continua despertant opinions dividides entre la ciutadania. Tot i que el Govern va presentar els canvis amb la intenció d’agilitar la mobilitat i millorar la connexió entre parròquies, molts usuaris consideren que l’efecte ha estat el contrari, segons informa RTVA.

A Escaldes-Engordany, veïns descontents han penjat rètols a diverses parades per expressar el seu malestar amb el nou servei.

Les queixes també s’han fet sentir a Ordino, on la gent gran ha reclamat una parada més pròxima a l’hospital. En resposta, el Govern ha anunciat que estudiarà la possibilitat d’afegir una nova parada de la línia L6 per donar resposta a aquesta demanda.

A Encamp, les protestes se centren en la reducció de freqüències cap al centre, que ara depenen d’una única línia.

Tot i les crítiques, el Govern defensa que la reforma suposarà una millora un cop els canvis s’hagin consolidat. Els usuaris, però, també remarquen que la manca d’informació prèvia ha contribuït a la confusió i al descontentament.

Exit mobile version