La circulació entre Andorra i la població catalana d’Os de Civís ha quedat restablerta aquest divendres, després de diversos dies d’afectacions a la via. Els treballs intensius de neteja i seguretat han permès recuperar la connectivitat amb normalitat.
Tot i que l’incident s’havia produït en territori espanyol, diversos cossos d’emergències i equips tècnics d’Andorra han col·laborat activament amb les autoritats locals per garantir la seguretat de la carretera i el restabliment complet del pas.
Mobilitat d’Andorra recomana als usuaris continuar informats a través de les seves xarxes socials, l’aplicació mòbil i la pàgina web oficial per conèixer l’estat actualitzat de la xarxa viària.
