L’alcalde de la Seu alerta que la política d’Andorra expulsant els menors il·legals està convertint la Seu en ciutat-dormitori

L’alcalde de la Seu d’Urgell, Joan Barrera, va expressar preocupació pels colombians que treballen a Andorra i han marxat a viure a la Seu. Barrera ho vincula amb dos fenòmens. El primer és la “dificultat per reagrupar familiars a Andorra” pels ingressos mínims (guanyar 2.860 euros al mes si es vol reagrupar a un adult, … Continua llegint L’alcalde de la Seu alerta que la política d’Andorra expulsant els menors il·legals està convertint la Seu en ciutat-dormitori